Kariera

Kontakt

E-BOK

PL
UNIMOT Unimot EiG Aktualności Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową

Sieć stacji paliw AVIA startuje z nową kampanią wizerunkową

17.07.2023

,,Jak w szwajcarskim zegarku” to najnowsze hasło promujące sieć stacji AVIA w Polsce, zarządzaną przez Grupę Unimot. Obok szwajcarskich korzeni, wysoka jakość paliw, produktów i usług w przystępnej cenie, składają się na wspomniane w claimie niezawodną dokładność i precyzyjne działanie. Nowa odsłona kampanii startuje wraz z konkursem ,,Czas na szwajcarskie nagrody”.

Celem ruszającej kampanii wizerunkowej jest podkreślenie konkurencyjnej oferty sieci stacji AVIA, zarówno pod względem cen paliw, jak i jakości produktów i usług. Hasło ,,Jak w szwajcarskim zegarku” nawiązuje do wartości najczęściej kojarzonych z jednym z flagowych szwajcarskich produktów – zegarkiem – a zatem niebywałą precyzją i dokładnością, przypisywanym mechanizmom wychodzącym spod rąk szwajcarskich zegarmistrzów. Tym samym sieć AVIA w Polsce podkreśla, że nieodłączną cechą oferowanych przez stacje tej marki usług jest dbałość o każdy szczegół. W tę ideę doskonale wpisuje się koncept Eat&Go, zapewniający klientom stacji aromatyczną kawę, a także dopracowaną pod względem designu i ergonomii strefę sklepową.

Podobnie jak w przypadku poprzednich kampanii, również ta skupia się na szwajcarskich korzeniach marki AVIA, jednocześnie nieustannie podkreślając wysoką jakość standardów wprowadzanych na naszych stacjach AVIA w Polsce. Najnowsza odsłona bazuje na niezwykle popularnych skojarzeniach z niezawodnymi, wykonanymi z najlepszych materiałów, eleganckimi, a zarazem funkcjonalnymi szwajcarskimi zegarkami. Tym samym marka AVIA oferuje swoim klientom dogodną, komfortową, ale także dopracowaną estetycznie strefę sklepową Eat&Go, wysoką jakość paliw, szeroką ofertę produktową oraz liczne promocje cenowe – mówi Robert Nowek, dyrektor zarządzający siecią AVIA w Polsce i w Ukrainie, Grupa Unimot.

Szwajcarski styl, znany jako Swiss Design, stanowi nieodłączny element komunikacji wizerunkowej AVIA. Tym razem hasło kampanii nawiązuje także do dorobku kulturowego, czyli produktu, z którego słynie Szwajcaria, co w języku polskim znalazło swoje odzwierciedlenie w popularnym powiedzeniu, które niesie za sobą uniwersalne wartości takie jak niezawodność i niezwykła precyzja.

Kampania startuje wraz z konkursem ,,Czas na szwajcarskie nagrody”. W drodze cotygodniowego losowania klienci stacji będą mogli wygrać zegarki marki Swatch. Nagroda główna to wycieczka do Szwajcarii. Konkurs trwa do 2 września 2023 r.

Więcej informacji: https://szwajcarskieprzygody.pl/

Zobacz  również

Unimot opublikował wyniki za III kwartał 2024 r.
Spotkanie z Zarządem 15 listopada 2024 r.
Grupa UNIMOT wyczarterowała gazowiec do transportu gazu LPG, wzmacniając łańcuch dostaw  w obliczu nadchodzących sankcji